Betört műköröm? Acrylgellel feljtsd el!

Sokaknak nagyon gyenge a saját körme, így bizony gyakran előfordul, hogy betörik és felszakad, ami nem mutat olyan szépen.

Persze már rengeteg féle megoldást találhatunk rá manapság, hogy a körmeink szépek és ápoltak legyenek. Azért azt mindig tartsuk szem előtt, hogy csak szakemberekkel csináltassuk meg a körmeinket, nehogy még nagyobb kárt tegyünk bennük a nem helyes anyaghasználattal.

A műkörmösök rengeteg anyaggal találkoznak a munkájuk során, hiszen mindig keresik az újdonságokat, hogy még tökéletesebb munkát végezhessenek a mindennapokban. Bizony vannak olyan esetek, amikor annyira gyenge a vendég körme, hogy nem biztos, hogy elég egy egyszerű gél lakk ahhoz, hogy megakadályozzuk a betöredezéseket.

Ha egy igazán erős és tartós megoldást keresnénk, akkor az acrylgel biztosan tökéletes választás lesz a számunkra.

Az anyaggal nagyon könnyű dolgozni, hiszen nagyon könnyen kezelhető, így tökéletesen elfogjuk tudni dolgozni a köröm felületén. Az anyag kötés után nagyon erős és tartós, így nem kell attól tartanunk, hogy a vendégeink körme időről időre megint betöredezik és megsérül.

Persze az acrylgelt nem csak saját köröm megerősítésére használhatjuk, hanem hosszabb körmök megépítésére is. Nagyon szép színekben találhatjuk meg őket, így a közkedvelt francia körmöket is könnyen elkészíthetjük ezzel az anyagcsoporttal.

Az acrylgel nem csak könnyen teríthető, de nagyon könnyen reszelhető is,

így sokkal gyorsabb és egyszerűbb lesz a munka, aminek biztosan minden műkörmös örülni fog, hiszen így sokkal több vendéget fog tudni fogadni. Az acrylgel egyik nagy előnye, hogy zselé és porcelán anyaggal is tökéletesen kombinálható, így bármilyen vendégen tökéletesen tudjuk használni, mert nem kell a korábbi anyagokat teljesen eltávolítani a köröm felületéről egy töltés miatt.
Vékony rétegben is nagyon erős és tartós az anyag, így tökéletesen megfogja erősíteni még a gyengébb körmöket is, ezért használjuk bátran, mert biztosan nem fogunk benne csalódni.

Ha műkörmösként dolgozunk, akkor hatalmas könnyebbséget fog jelenteni a számunkra egy olyan anyag, amivel gyorsan, de mégis tökéletes minőségben tudunk dolgozni. A gélek ára is nagyon kedvező, így nem kell félnünk a hatalmas anyagköltségektől, így sokkal több bevétel maradhat a zsebünkben.

Ha olyan vendég érkezik hozzánk, akinek nagyon gyenge a körme, akkor az acrylgel biztosan remek választás lesz a számára, mert szép és tartós körmökkel távozhat a szalonunkból, és hetekig élvezheti a tökéletes végeredményt betöredezés nélkül.

Ezért ne várjunk tovább, hanem rendeljük meg minél előbb az anyagokat, hogy még több elégedett vendégünk legyen. Persze érdemes alaposan körülnézni a webshopban, mert még számos minőségi anyagot találhatunk. A rendelés nagyon egyszerű, hiszen csak pár kattintás az egész, az anyagok pedig napokon belül már meg is fognak érkezni hozzánk.

Futótűzként terjed a TikTok konkurenciája, a BeReal

A napokban látott napvilágot a Telex kiváló cikke, mely szerint Amerikában (és Európában is) futótűzként terjed a TikTok konkurenciája, a BeReal melynek lényege, hogy mindenféle filter és utólagos effektek nélkül mutatja meg a felhasználót a többiek és a közösség számára.

Az alkalmazás sikere számunkra is párhuzamba állítható a linképítés szolgáltatásunkkal, mivel mi szintén abban hiszünk, hogy a kitartó és következetes munka meghozza ügyfeleink weboldala számára a keresőben való jó helyezést, a reklám nélküli, fizetett-hirdetős konkurenciával szemben.

Bővebb információért látogass el oldalunkra.

Az online jelenlét is fontos a vállalkozásunk számára

A vállalkozások számára manapság elengedhetetlen az online jelenlét, hiszen csak így fognak tudni megtalálni bennünket a potenciális vásárlók.

Ugyanis ha az emberek vásárolni szeretnének, vagy valamilyen szolgáltatást keresnek, akkor jellemzően az interneten kezdenek el keresgélni, ezért fontos, hogy bennünket is könnyedén megtaláljanak.
Legtöbben a Google segítségét veszik igénybe ehhez, így nagyon fontos, hogy a vállalkozásunk jelen legyen az interneten, és lehetőleg az első oldalakon.

Természetesen önmagában az nem elegendő, hogy csak “feltesszük magunkat az internetre”, mert ez nem fogja azt jelenteni, hogy akkor meg is fognak bennünket találni. Ugyanis sokat számít, hogy hányadik oldalon jelenünk meg, hiszen sokan nem jutnak túl az első oldalon, ezért figyeljünk arra, hogy minél jobb pozícióban jelenjünk meg.

A Selector Online Marketing Ügynökség hatalmas lehetőség lesz a számunkra, mert sokéves hozzáértő tapasztalatukkal csökkenthetjük reklám költségeinket, a látogató növeléssel előrébb kerülhetünk a keresőben, így sokkal nagyobb forgalmat generálhatunk, mert így többen fognak megtalálni bennünket az organikus keresés során is.

Keresőoptimalizálás nélkül szinte biztos, hogy a Google keresőben csak a sokadikak leszünk, ezért ha a vállalkozásunkat szeretnénk fellendíteni, akkor mindenképpen kérjük hozzá szakemberek segítségét. Így hónapról hónapra érezni fogjuk a változást, mert sokkal többen fognak megtalálni bennünket, ezért az online jelenlét igenis sokat számít.

De mi is pontosan a keresőoptimalizálás, és miért van rá akkora szükségünk?

Más néven keresőmarketing, aminek az a célja, hogy a honlapunk minél előrébb kerüljön az adott kulcsszavakra a Google találati listájában. Persze egyáltalán nem mindegy, hogy milyen kifejezésekre optimalizáljuk az oldalunkat, hiszen az a cél, hogy minél nagyobb célközönséget érjünk el.
Természetesen ne gondoljuk azt, hogy ezt elegendő egyszer megcsinálni, mert ha rendszeres jelenlétet szeretnénk, akkor ezt érdemes folyamatosan karbantartani, hogy ne sorolódjunk hátrébb a keresőben.

A linképítés az egyik kulcscsa az online jelenlétünknek és a sikereinknek, ezért dolgozzunk együtt a szakemberekkel, hogy elérjük a kívánt eredményeket.

A közösségi médiában való részvétel és megjelenés is elengedhetetlen.

A Selector Online Marketing Ügynökség Facebook hirdetéskezelésben is az elsők között van. Hatékonyan juttatják el a kiválasztott célközönséghez az üzenetet, ily módon azok is felkelthetik a figyelmét, akik még nem is hallottak rólunk.

Népszerű hirdetéstípusok a Facebookon, hirdetési formátumok, melyeknek csak a képzelet szab határt:

Hirfolyam hirdetések: a Facebook legfrekventáltabb, központi részén könnyedén felkeltheted az érdeklődők figyelmét, hiszen a felhasználók itt nézhetik meg az ismerőseik és követett oldalak, csoportok bejegyzéseit.

Messenger hirdetések: segítenek abban, hogy a vállalkozásoddal beszélgetést kezdeményezzenek az emberek.

Instagram hirdetések: itt csak képeket, videókat lehet megosztani. Személyes felhasználók dominálják a platformot, így kítűnő hely a terméked, szolgáltatásod megismertetéséhez.

Emelőgép kölcsönzés kezelőszemélyzettel vagy anélkül

Tűnjön egy feladat bármennyire is egyszerűnek, ha azt mondjuk tíz vagy tizenöt méteres magasságban kell elvégezni, az jelentően körülményesebbé teszi azt.

Mivel a biztonság mindenki számára elsődleges, ilyenkor egy egyszerű létránál egyértelműen jobb választás egy önjáró személyemelő gép használata. Nagyobb munkáknál, mint például épületek festése, szigetelése vagy felújítása, akár az állványozás is szóba jöhet, de egy kosaras emelővel még ilyen esetekben is pénzt, időt és energiát lehet megspórolni, ráadásul a stabilizált kosárból az épület bármelyik pontja kényelmesebben és biztonságosabban elérhető, mint egy állványzatról. 

Egy ilyen gép egy vagyonba kerül, azonban a kosaras emelő árak miatt Önnek egyetlen percig sem kell aggódnia, hiszen az Ódor Klíma gépkölcsönzőjétől remek gépeket bérelhet, méghozzá remek áron.

Az emelőgép kölcsönzés elérhető magánszemélyek, cégek, önkormányzatok és egyéb közületi ügyfelek számára egyaránt. A személyemelő gép használatához szükség van gépkezelői engedélyre, illetve a kezelésükben való jártasság is erősen ajánlott. Azonban ezek hiánya sem jelenthet problémát, hiszen igény esetén a gép mellé szakképzett kezelőszemélyzetet is tudunk biztosítani. 

Az emelőgép kölcsönzés előtt rendkívül fontos, hogy felmérjük a munkaterület sajátosságait, ami után meghatározhatjuk, hogy milyen típusú eszközök alkalmasak az adott feladatra. Például egy teherautóra szerelt emelőgép megkönnyíti a logisztikát, ráadásul rövid idő alatt több helyre is egyszerűen el lehet vele jutni.

Egy lánctalpakkal szerelt kosaras emelő ezzel szemben bár lassabb, könnyebben elboldogul nehéz terepen. Ha a munka zárt térben van, nem csak az a fontos, hogy a személyemelő beférjen, hanem az is lényeges, hogy képes legyen kipufogógázok kibocsátása nélkül üzemelni. Természetesen ezeken kívül számos másik szempont létezik, de szakértő munkatársaink segítségére lesznek, forduljon hát hozzánk bizalommal! Megrendelését mindenképpen érdemes egy héttel, vagy legalább néhány nappal korábban leadnia, hogy minden a lehető leggördülékenyebben menjen. 

Megfelelő segítséggel, a költöztetés szinte gyerekjáték

Költözni senki sem szeret, hiszen nagyon stresszes időszak, és rengeteg feladattal jár, mire mindent összepakolunk.

Egyedül, pedig szinte lehetetlen végigcsinálni, ezért jobb, ha minden esetben profi segítséget kérünk hozzá. Sokszor pedig nem az otthonunkat kell átköltöztetnünk, hanem egy irodát, ami sokkal nehezebb és kényesebb feladat.

Sok drága gépnek kell épségben átkerülnie az új helyére, ami egy profi csapat nélkül, biztosan nem fog menni. De találhatunk már olyan költöztető céget, akiknek már nem kihívás egy egész irodát elköltöztetni, ezért bízzunk bennük, és vegyük igénybe a segítségüket.

Az irodaköltöztetés alkalmával, az idő igenis nagy szerepet játszik, hiszen ebben az esetben nem állhatnak a számítógépek és az iratok hetekig dobozokban, mert az nagy pénzkiesés lenne a cégnek. A profi szakemberek viszont gyorsan, de mégis biztonságosan fogják elvégezni a feladatot, így szinte minimális leállással elköltözhetünk egy szebb és nagyobb irodába.

A költözés előtt, mindenképpen szükséges egy helyszíni felmérés, hogy a megfelelő árat tudják kiszámolni a számunkra, illetve látniuk kell a szakembereknek, hogy pontosan mire is számítsanak. De megfogjuk látni, hogy a segítségükkel és a több éves tapasztalatukkal, szinte gyerekjáték lesz a költözés, ezért ne habozzunk a segítségüket kérni.

Megfogjuk látni, hogy egy szebb és nagyobb irodában, pedig nem csak jobban fogjuk érezni magunkat, de sokkal könnyebb lesz a fejlődés is, mert így sokkal több kollégát vehetünk fel, ami még több és nagyobb sikert fog jelenteni a számunkra. Ezért ne féljünk annyira a költözéstől, mert segítséggel könnyedén fog megvalósulni, hosszútávon pedig csak nyerni fogunk vele.

Persze nem csak nagyobb irodába jó költözni, hanem egy nagyobb lakásba is, amiben kényelmesebben elférünk, és jobban érezhetjük benne magunkat a mindennapokban. Ezért ha azt érezzük, hogy már nem férünk el a lakásunkban, vagy csak közelebb szeretnénk költözni a munkahelyünkhöz, akkor ne habozzunk, hanem vágjunk bele a költözésbe.

A költöztetés Budapest területén, pedig hatalmas segítség lesz a számunkra, mert a szakemberekkel nagyon kényelmesen fog menni a folyamat. Ugyanis már nem csak a csomagolásban és a fuvarozásban fognak nekünk segíteni, hanem a bútorszerelésben is.

Természetesen egy lakás vagy egy iroda költöztetése nem egyszerű, de ha a megfelelő segítség van mellettünk, akkor könnyedén fog menni, és egy percig sem fogunk idegeskedni miatta.

Megjelent a Google „mobil-barát” címkéje

Mivel a Google az egyik legnagyobb és leggyakrabban használt kereső, így nem csoda, hogy valóban egyedi fejlesztésekkel próbálják tartani a mérnökök a rohanó internetes világgal az iramot. Mivel manapság napközben már mindenki okos telefonon és tábla gépen internetezik, így a szakemberek létrehoztak egy olyan „mobil-barát” címkét, amelynek köszönhetően a felhasználók pontosan tisztábn lehetnek azzal, hogy a számukra releváns web oldalak könnyedén kezelhetőek-e már mobil felületről. A „mobil-barát” címke hivatalos megjelenését követően három héttel már nemzetközivé is vált, hiszen a Google minden egyes nyelvhez hozzá adta ezt a merőben új és innovatív fejlesztését. Nem sokkal a nemzetközi sikerek előtt már a felhasználók és a honlap tulajdonosok számára is elérhetővé vált a Google+-on is a „mobil-barát” funkció, ennek köszönhetően pedig mindenki könnyedén átalakíthatja portálját az új irányelveknek megfelelően.

Google mobil-barát címke

De hogyan tudjuk a saját web oldalunkat „mobil-baráttá” tenni? Nem kell mást tennünk, mint hogy átnézzük a Google új irányelveit, majd használjuk a Google „mobilhasználhatósági jelentéseket”. Ezek után érdemes kipróbálni a „mobil-barát” tesztelő eszközt is, hogy megbizonyosodjunk az esetlegesen felmerülő problémákról.

Valójában miért is fontos a „mobil-barát” címke megszerzése? Mivel a Google számára azok az oldalak, amelyek már átestek ezen a frissítésen, sokkal értékesebbek, így a SEO szempontjából is fontos tényezővé vált a „mobil-barát” címke megszerzése. Arról nem is beszélve, hogy a nemzetközi fejlesztéseknek köszönhetően egyre több külföldi oldal is élni fog a lehetőséggel.

 

A Bing számára is fontos, hogy gyermekeink az internetes világban is biztonságban legyenek

Minden szülő számára fontos, hogy gyermeke még akkor is biztonságban legyen, amikor elkezd kalandozni az internet világában. Éppen ezért a Bing is erősítette biztonsági protokolljait. Mivel a fejlesztés igen széles körű, így könnyedén érzékelhetjük internetezés közben, függetlenül attól, hogy Internet Explorert használunk, vagy éppen Firefoxot.

bing gyermekvédelem

A fejlesztések elkészülése után a Bing büszkén jelentette be, hogy az ő birtokukban van az első olyan keresési motor, amely a legújabb biztonsági standard szerint működik. Ez nem más, mint a safe prederence. Ennek a valóban innovatív fejlesztésnek köszönhetően pedig mi magunk beállíthatjuk a gyermekünk által használt böngészőben azt, hogy csakis azokat a web oldalakat nyissa meg, amelyek tartalmukat tekintve valóban biztonságosak.

De pontosan milyen feltételeknek kell megfelelnünk, ha ezt a valóban hasznos funkciót szeretnénk kihasználni?

  • Fontos, hogy az Explorer 10+ verziójú legyen. (Természetesen a Firefox legújabb verziója is megfelel lehet.)
  • A szülőknek be kell kapcsolniuk a Windows Családbiztonság opciót a számítógépen

Az összes böngésző, amely a számítógépen telepítésre került, felismeri ezt a beállítást, majd ezt jelzi is a Bing-nek. Ebből ő pontosan tudni fogja, hogy a felhasználó a biztonságos tartalmakat részesíti előnyben. Ezt a Bing azonnal tiszteletben tartja, majd a keresés során csakis olyan eredményeket listáz majd ki, amelyek nem felnőtt tartalmak.

Mit tehetünk azért, hogy portálunk folyamatosan a legjobbak között legyen?

Neil Patel SEO szakértőnek van néhány tippje azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehet egy olyan portált létre hozni, amely évek múltával is bevételt termelhet.

Persze minden web oldal esetében igaz az az állítás, hogy semmi sem él örökké, azonban igen sok mindent tehetünk azért, hogy portálunk sokkal jobb legyen a jelenleginél.
Mivel rengeteg olyan web oldal létezik, amely a címéből kiindulva akár örök életű is lehetne, azonban ha nem foglalkozunk velük, már jó pár hónap után is elértéktelenedhetnek. Pontosan ezért jön létre akár több billiónyi olyan portál, amely az internetes világban kering teljesen feleslegesen. Nem olvassa őket senki, tulajdonképpen teljes mértékben elértéktelenednek az ügyfél forgalom hiányában.

örökzöld

Persze ezt senki sem szeretné, éppen ezért igyekszünk cikkünkben megmutatni azt, hogy mit is tehetünk azért, hogy portálunk minél hosszabb életű lehessen.

  • Az első és legfontosabb dolog manapság a tartalom, hiszen ennek köszönhetően generál majd a portálunk olvasókat, a későbbiekben forgalmat. Ehhez pedig az egyik legfontosabb dolog, hogy a portálunk tartalma ne a keresőrobotoknak szóljon, hanem az olvasóknak. Ezen felül mindenképp érdemes egy olyan al oldalt is létre hozni, ahol a régi tartalmak is helyet kapnak, ez mellett pedig a legújabb információk is könnyedén megtalálhatóak.
  • Egy web oldal tartalma nem csak a cikkeket jelenti, hanem az egyes videókat és kimutatásokat is. Éppen ezért ezeket a tartalmakat is ,meg kell vizsgálnunk, meg kell tennünk mindent azért, hogy profi szinten kezeljük őket.
  • Érdemes egyes esetekben különféle eset tanulmányokat is bevetni, hiszen ennek köszönhetően nem csak értékes tartalmakat szolgáltathatunk a kereső robotoknak és az olvasóknak egyaránt, de akár örökzöld tartalmakkal is elláthatjuk a portálunkat. A legjobb megoldás, ha ezeket az eset tanulmányokat vagy PDF formátumban, vagy pedig jelentés-stílusú formában tesszük közzé az oldalon.
  • Mindenképp használjuk a megfelelő helyeken különféle definíciókat és magyarázatokat is, hiszen ezek a legértékesebb örökzöld tartalmak. Nagyon fontos, hogy mivel ezek a tartalmak sosem avulnak el, így a keresők és az olvasók számára is igen értékesek lehetnek.
  • A jelentések szintén szerves részét képezik egy web oldal tartalmának, hiszen általában ezek az anyagok egy bizonyos időszakot ölelnek fel, éppen ezért igen időt állóak.
  • A listák szintén fontos részét képezik egy portálnak, éppen ezért mindig aktuálisak. A különféle listákat mindenki szívesen olvassa, igen nagy jelentőséggel bírnak a tartalom szempontjából.

Mivel a cikkek azok, amelyek a portálok szerves részét alkotják, így mindenképp érdemes a megfelelő tartalomra oda figyelni.

  • Minden esetben tűntessünk fel a publikálás során dátumot, hiszen a felhasználók általában szeretnek tisztában lenni ezzel az információval.
  • Persze ez mellett mindenképp fontos bizonyos időközönként a tartalom frissítés is, hiszen a Google számára is értékesebbek azok a portálok, amelyek rendszeresen frissülő tartalommal rendelkeznek.
  • Mindenképp jelezzük a felhasználók számára, hogy az adott portál frissítve lett. Erre egy hagyományos megjegyzés is elég lehet.
  • Régebbi cikkeket is felhasználhatunk, azonban ebben az esetben jelezzük a cikk modern változatának elérési útvonalát.

A folyamatosan frissülő cikkek mellett a második legfontosabb dolog a következtetés, amely tulajdonképpen egy gondolkodásmód, amely marketing eszköznek is tökéletes lehet.
Minden esetben fontos, hogy az örökzöld tartalom elérése érdekében rendszeresen frissítsük a portálunk szöveges részeit, hiszen ha egy portált magára hagyunk, az előbb-utóbb elértéktelenedhet. Ezek alapján pedig elmondhatjuk, hogy az úgynevezett örökzöld tartalom lényege a rendszeres frissítés, a stílus és maga a megjelenés.

2015 jóslat: A GOOGLE a Kecske évében

Mit tartogat a jövő év a SEO világ számára? Rovatvezetője Chris Marentis, aki megosztja jóslatait.

Az évnek ezen időszakában az emberek át tekintik az elmúlt időszakot, valamint levonják azokat a következtetéseket, amelyek alapján a következő év talán sokkal jobb lehet. Mivel SEO szakemberek vagyunk, ezért mi sem képzünk kivételt ez alól.

Senki sem vitathatja, hogy a 2014-es évben a SEO területén igen nagy változásokon vagyunk túl. Miközben vissza tekintünk a múltra, érdemes már azon gondolkodnunk, hogy mik a céljaink a közeljövőben.

Mivel nem látunk a jövőbe, érdemes azoktól tanulnunk, akik a SEO területén tisztában vannak a legújabb trendekkel, valamint folyamatosan figyelik és mérik a változásokat.


a kecske éve

Következzen néhány gondolat arról, hogy miként változik majd a SEO az elkövetkezendő 12 hónapban:

A mobil valóság

Hányszor hallottál már arról, hogy mekkora fontossággal bír a mobil SEO, valamint, hogy mekkora hatással van az egyes keresési találatokra? Lassan ez már a SEO történelem része, azonban talán aktuálisabb, mint valaha. Éppen ezért a fontosságát sem szabad alul értékelni. A Google egyre nagyobb hangsúlyt fektet a mobil felhasználói élményekre, ezért a „mobil-barát” tartalmat a rangsorolás során egyre inkább előnyben részesíti.

Éppen ezért 2014 októberében megjelentek a Google Webmester eszköztárában a mobil tartalmakkal kapcsolatos jelentések. A 2014-es év végéhez közeledve a Google hivatalosan is beélesítette legújabb fejlesztését, létrehozta az úgynevezett mobilbarát címkéket, amelynek a lényege, hogy miközben a mobilunkon böngészünk, láthatjuk, hogy az egyes web oldalak átestek-e már az okos telefonra való optimalizáláson. Ebből is látszik, hogy mennyire fontos SEO szempontjából, hogy oldalunkat könnyedén tudják böngészni a látogatók az okos telefonjukról is.

A SEO tartalom függetlenné válása

Manapság már a web oldalakon megjelenített tartalom is a marketing stratégia része, éppen ezért a marketinges szakemberek feladatai közé az is bele tartozik, hogy az adott portálokat folyamatosan ellássák friss tartalommal.

Mivel az internet is folyamatosan fejlődik, éppen ezért a marketing stratégiákat is újra és újra át kell gondolni, hiszen manapság már nem elég, hogy keresőbarát tartalommal látjuk el az adott web oldalt.

Technikai SEO előretörése

Mivel a SEO stratégiai és technikai elemei igen fontosak, így folyamatosan szem előtt kell tartanunk a legújabb trendeket is.
A SEO stratégiai és technikai elemei fontosabbak mint valaha, de már nem teljesen egyértelmű mint korábban, főleg mióta számos eleme megváltozott a technikai részének.

Pierre Far, a Google webmester trendjeinek analizálója a sokak számára ismert HTTPS példát használja illusztráció gyanánt, annak ellenére, hogy a legtöbb internet felhasználó még azzal sincs tisztában, hogy mi a különbség a HTTPS és a HTTP között. Ennek ellenére mégis a SEO stratégia szerves részét képezik.

Természetes kulcsszavak

Igen fontos változás, hogy nem lesz úgynevezett “exact match” keresés az Adwordsben, hiszen a google számára igen fontos, hogy ne kulcsszavakban gondolkodjunk, hanem teljes kérdésekben.

Mivel egyre csak nő a hangalapú keresések száma, így rövid időn belül komoly elvárás lesz a felhasználók részéről, hogy a keresés olyan alapokon működjön, mint egy hétköznapi társalgás.
Ezekhez a valóban fontos és komoly változásokhoz pedig a SEO ügynökségeknek is tökéletesen alkalmazkodniuk kell, hiszen az általuk kezelt oldalak csakis így lesznek megtalálhatóak a legnagyobb keresőkben.

Szigorodnak a büntetések

Tény, hogy a “black hat SEO” többet árthat az üzletnek, mint amennyit a “white hat SEO” segíteni tud, még akkor is, ha erről sokan nem is akarnak hallani. Természetesen a negatív SEO nem egy új keletű kifejezés, azonban minden egyes szakembernek és marketingesnek tisztában kell lennie a jelentésével.

John Mueller, aki a Google egyik szakembere, elmondta, hogy a webmestereknek kilenc hónapjába telt egy kiszabott büntetés kijavítása, ez pedig túl nagy idő ahhoz, hogy portálunk ne rendelkezzen organikus találatok által generált forgalommal. Éppen ezért a vállalkozások számára az a legfontosabb, hogy megvédjék magukat a negatív SEO-tól. Azon cégek pedig, akik egy büntetés után vannak, szintén legyenek óvatosak, hiszen az ismételten igénybe vett tiltott technikák igen komoly bajokat okozhatnak.

Facebook és Twitter

Mivel a Google+ közösségi szolgáltatásai sokkal lassabban kerültek be a köztudatba, mint azt a Google remélte, így sokkal többet fog nyomni a latba a Facebook-on, vagy éppen a Twitteren való jelenlét. Természetesen a Google+ kifogástalanul működik, mégsem ért el akkora népszerűséget, mint mondjuk a Facebook, vagy éppen a Twitter.

Cselekedj helyesen

A legfontosabb a 2015-ös évben tehát, hogy a SEO területén megfelelő átgondolás és előre meghatározott stratégia alapján tevékenykedjünk. Többek között ne azért hozzunk létre blogot, mert már minden versenytársunknak van, hanem azért, hogy a mondanivalónkat a potenciális érdeklődőkkel is megoszthassuk. Ezek mellett pedig tegyünk meg mindent azért, hogy elkerüljük az esetleges hibákat és büntetéseket, hiszen ezek egyre komolyabbak lesznek az idő előre haladtával.

Google bejelentette a Pingvin 3.0 -át

A legnagyobb kereső megerősítette, hogy beélesítették a Pingvin következő frissítését, amely a webspam ellen küzd.

Az új frissítés azokat az oldalak veszi célba, melyek értéktelen tartalommal rendelkeznek, különösen, ha ráadásul még a linképítésről szóló irányelveket is sérti.


pingvin 3.0

Sokan nagyobb változásokat tapasztaltak a hétvége során a találati listákon, amikor is a régóta várt (vagy nem várt) algoritmus frissítést szabadjára engedték.

Arról, hogy a találatok hány százalékát érintheti az új szabályozás arról még nem informálta minket a kereső.

Ez a hatodik frissítése a Pingvinnek, habár a Google sokáig maga nem adott ezen frissítéseknek verzió számot.

A következő időpontokban jelentek meg a különböző Pingvinek:

  • Pingvin 1.0 – 2012 április 24-én  (a találatok 3.1%-ára volt hatással)
  • Pingvin 1.1 – 2012 május 26-án (a találatok 0.1%-ára volt hatással)
  • Pingvin 1.2 – 2012 október 5-én  (a találatok 0.3%-ára volt hatással)
  • Pingvin 2.0 – 2013 május 22-én (a találatok 2.3%-ára volt hatással)
  • Pingvin 2.1 – 2013 október 4-én (a találatok 1%-ára volt hatással)
  • Pingvin 3.0 – 2014 október 17-én (a találatok 1%-ára volt hatással)

Ha az oldalunkat megbüntette a Pingvin és még ha mindent elkövettünk, azért, hogy megszűntessük a spam linkeket még akkor is várnunk kell a következő pingvin frissítésig, hogy láthassuk oldalunk megfelel e az új irányelveknek.

Sok oldal úgy veszíthetett helyezéséből, hogy az adott oldalt tulajdonképpen nem büntette a Pingvin. Ez azért lehet mert számos link már nem ad át akkora linkerőt, mint korábban vagyis nem ér annyit a “szavazat” mint annak előtte.

Azok a weboldalak, amelyek ezen “hamis szavazatok” által kerültek megjelenítésre a találati listán azokat ezek után hátrább sorolja, vagy teljesen kitiltja a találati listáról.